Dieta na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym elementem mającym wpływ na potencję jest właściwe jedzenie. Zbilansowana dieta jest w stanie poprawić nie tylko stan potencji, ale także płodność. Zwróćmy na początku uwagę na to, co się dzieje w czasie ejakulacji. Jak się okazuje, dochodzi wówczas do dosyć poważnych ubytków selenu. Można go uzupełnić jedząc tuńczyka, orzechy, cebulę lub nasiona pszenicy. Kolejny bardzo ważny element w naszej diecie to cynk, który odpowiada za przyswajanie testosteronu, ten z kolei wpływa na sprawność seksualną. W czasie spożywania alkoholu czy palenia papierosów spada poziom cynku, lecz łatwo go uzupełnić jedząc potrawy strączkowe, wybrane ryby, białe mięso, żółtka jaj lub ostrygi.
Wyjątkowo istotnym składnikiem jest też arginina, stanowiąca 80 procent ejakulatu. Arginina zwiększa produkcję spermy oraz zwiększa żywotność plemników. Składnik levitra ten bierze udział również w czasie chemicznej zmiany w tlenek azotu, przez co naczynia krwionośne poddają się powiększeniu i możliwa jest lepsza erekcja. Argininę znajdziemy w takich produktach jak kakao, wołowina, orzechy nerkowca, makrela, orzechy, słonecznik czy indyk.
Warto zwrócić także uwagę na witaminy, przede wszystkim na witaminę E, jaka jest nazywana witaminą płodności. Spotkamy ją w warzywach liściastych, kurzych jajach, nasionach pszenicy a także ciemnym pieczywie. Kolejna witamina to beta-karoten, która wpływa na właściwe uwalnianie hormonów. Jeżeli musimy poprawić jego poziom skorzystajmy z marchewki, szpinaku, dyni czy batatów.
tekst dostepny na stronie cialis bez recepty

Comments are closed.