Klucz do twojej siły

indeks1
Sekret Twojej siły

Co w takim układzie pomaga? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o własną wagę. Wyszło na jaw, że nadprogramowa liczba kilogramów w postaci tłuszczyku sprzyja spadaniu poziomu testosteronu we krwi. I odwrotnie – obniżenie ilości tkanki tłuszczowej powoduje podniesienie poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie przesadź jednak w drugą stronę – tłuszcze to istotne składniki odżywcze, których działanie polega między innymi na współtworzeniu paru hormonów, przykładowo… testosteronu. Przewlekłe albo częste głodówki czy totalne
cialis w zelu
wykluczenie wszelakiego typu tłuszczów z jadłospisu, mimo małej lub prawidłowej masy ciała również może negatywnie wpłynąć na poziom tego hormonu.

Kluczem do znakomitego seksu jest silne serce

Postępuj według zasady „to, co dobre dla mojego serca, jest słuszne dla mojego penisa”. Zbyt duże konsumowanie tłuszczów zwierzęcych i cholesterolu sprzyja odkładaniu się złogów w układzie krwionośnym. W następstwie tego zmniejsza się ich średnica, a co za tym idzie – transfer krwi. Skoro erekcja polega na zapełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie trzeba chyba pisać jaki będzie efekt, gdy tej krwi do omawianego narządu przypłynie za mało. Wszystko jest dla ludzi, jednak, jeśli chcesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje ulubione „chłopskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, viagra
kiełbasę, tłuste mielone albo boczek w przeróżnej postaci zostaw na szczególne okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (posiadają mnóstwo błonnika, który pozytywnie wpływa na obniżenie ilości cholesterolu we krwi), spożywaj chude mięso oraz chudy nabiał, nie konsumuj codziennie żółtego sera.

Comments are closed.